Min sida
Laddar..

Senaste sökningar

Kontakta oss

Adress

  • Sveriges Offentliga Inköpare
  • c/o Föreningshuset Sedab AB
  • Lumaparksvägen 7
  • 120 31 Stockholm
  • soi@soi.se

Telefon

  • 08-21 61 40 (Förmiddagar 8:30-12:00)

Organisationsnummer

  • 887500-9584

Upphandlingsforum 2021

30 augusti, 2021

Upphandlingskonferens i Stockholm 17-18 november

Upphandlingsforum arrangeras av Insight Events Sweden AB och går av stapeln för 19:e året i rad.

Så här skriver arrangörerna.
Nu har du möjlighet att välja mellan att anmäla dig fysiskt eller digitalt till Upphandlingsforum 2021. Konferensen arrangeras som ett så kallat hybridevent. Vi planerar för ett säkert Upphandlingsforum i första hand och bevakar coronautvecklingen nära, följer Folkhälsomyndighetens restriktioner och anpassar oss till situationen. Med andra ord kan ni räkna med en säker utbildning, med fokus på utbyte och kunskap, precis som alltid.

Du väljer mellan att vara med fysiskt i mån av plats. Givetvis med maxantal och social distansering. Eller så deltar du digitalt där vi streamar konferensen live. Du deltar samma tider som konferensen går i övrigt men du får en personlig inloggningslänk skickad till dig så att du kan få ta del av hela det matnyttiga programmet – fast på distans. Fortfarande med interaktion och möjlighet att utbyta erfarenheter med experter och kollegor emellan.

Hela det mycket omfattande programmet, och anmälan, hittar du här.

Information om rabatter
Vid anmälan av 1-2 personer kan jag erbjuda en rabatt på 500 kr/ person.

Grupprabatt:
Person 3-7 som bokar sig erhåller en rabatt på 10% rabatt/ person
Person 8-15 som bokar sig erhåller en rabatt på 15%/ person  

Årets konferens kommer att vara en hybrid, dvs man kan delta fysiskt eller digitalt.

Välkommen att kontakta Magnus Sjölander på Insight Events om rabatterna.
Magnus.Sjolander@insightevents.se