Min sida
Laddar..

Senaste sökningar

Kontakta oss

Adress

  • Sveriges Offentliga Inköpare
  • c/o Föreningshuset Sedab AB
  • Lumaparksvägen 7
  • 120 31 Stockholm
  • soi@soi.se

Telefon

  • 08-21 61 40 (Förmiddagar 8:30-12:00)

Organisationsnummer

  • 887500-9584

Nytt SOI-Nätverk – Leverantörsdialog

23 augusti, 2023

Hur skapas en givande och meningsfull leverantörsdialog?

SOI lanserade 2021 Program för erfarenhetsutbyte där medlemmar får möjlighet att (digitalt) träffa olika organisationer som delar med sig av sina erfarenheter och tillsammans har en dialog inom olika områden. Vid varje tillfälle ges ett antal medlemmar möjlighet att delta för att lära mer genom erfarenhetsutbyte och dialog.

Nu byter vi namn på denna aktivitet till SOI-nätverk. Tanken är att detta blir samlingsnamnet för alla våra digitala aktiviteter, och även de fysiska möten som våra medlemmar, genom olika regionala initiativ, arrangerar.
Det aktuella programområdet för 2023 är ”Hur skapas en givande och meningsfull leverantörsdialog?” och det kommer totalt vara tre tillfällen med olika teman samt totalt 6-7 olika organisationer som ”värdar” under detta tema. Bland värdorganisationerna märks bland annat Uppsala och Mölndals kommun.

Dialog före upphandling – utmaningar och möjligheter. Värdorganisationerna berättar om sina erfarenheter. 18:e september 2023 kl 9-12

Dialog under upphandling – våra värdorganisationer ger oss sina olika perspektiv och erfarenheter av detta.  4:e oktober 2023 kl 13-16

Dialog efter upphandling – vilken dialog behöver vi ha efter beslut i våra upphandlingar och varför? Värdorganisationerna berättar. 26:e oktober 2023 kl 9-12
Antalet deltagare är begränsat till 60 st (SOI-medlemmar).
Kostnaden för de tre tillfällena är 2 500 kr.

Anmälan görs på mina sidor. https://www.soi.se/